Saturday, November 28, 2009

My Uya


My Uya is starting school next Jan!!  How time flies!
Rasanya baru je hari tu I hold her in my arms for the 1st time..


On her 1st birthday - she has already started walking at 9 months..


1st raya with the family.  8 months n counting :)


Uya at 7 months's old.. so tembam n happy!
We survived the 4-months old tantrums..
(nangis non-stop tetiap malam.. haih..)


She just turned 3-months here.
I'd be 'kekok' handling a baby if I have another one - it's been too long! :O


And on the day she was born.. 20th April 2003.
My dearest doter, I love you so much! Muahhss..

4 comments:

Amz said...

yes, they do grow up so fast. kejap jer dah besar, nak masuk sekolah.
btw, awalnya Uya beli baju sekolah. mesti excited nak pegi sekolah yea.

Unknown said...

uya masa kecik ada jugak iras2 kau yatie, tapi bila dah besar copy habih muka bapak dia.. hehehehhe....

Didie said...

Lebatnya rambut dia masa lahir. So comey ;-)

Yatie said...

Nora - takler excited mana.. aku jer takde masa coz kena wat shutdown starting this wknd! tu ler gi beli awal2 tuh..

Azeq - ye ke? wahh.. comey gak aku rupanya.. hahah..

Didie - ha'ah lebat gak! tho she came out a week earlier than due :D awak dah habis pantang ke?